Welcome to Untouchable's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Links Freebies
Speak Up


this is untouchables
Hate me? GTH dear.
0like to eat this entry
since you been gone
Dec 3, 2011 | 6:28 AM | 0 beautiful(s)


heyy peeps . auwww , dah berabad berkurun berzaman since last aku update kan . ceytt . ni lah aku , dasar pemalaih tak tau la sebab apa kan . bukan berhabuk dah , ni tahap apa tak tau dah . tiba-tiba muncui arini dengan blog yang wajah baru . aiseyhh . suka edit tapi at last biaq macam tuh ja .

see jam sekarang pukoi berapa ? It's already 6:33 am boleyy tak and aku belum benafsu nak tidoq . yeah ! aku rasa dalam tak sedaq aku nih ada darah vampire tak pun gf edward cullen . hehehe . nak tunggu pukoi 9 or 10 pagi , barula aku tidoq . demm ! ni lah ciri-ciri menantu yang terbaik okeyyy . so mak mak sila tengok ni naa , layak dah ni jadi menantu . heheh .

alang-alang dah tak boley nak katup mata ni , aku pun layan laa cita Twilight Saga Breaking Dawn Part 1 tuhh . kempunan tak dapat tengok wayang kan , buffer la 3-4 jam tadi >.< bagi aku laa , cita dye quite awesome la even though dye nak cita pasal bella mengandung je . but sampai ending tuh , sure akan rasa "weyh ! kene tengok part 2 punya nanti" . why ? sebab bella dah transform into vampire . dapat baby girl pulak tuhh . awesomee sangat la kann :) haihh ! lagi membuak nak tengok after this punya . yeahhh !

sapa yang belum tengok lagi part 1 nih and tak dak tyme nak pegi wayang ke , nah rajin-rajin lah buffer ye . klik link kat bawah ye :)


The Twilight Saga : Breaking Dawn Part 1








Labels:



OLDER || NEWER