Welcome to Untouchable's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Links Freebies
Speak Up


this is untouchables
Hate me? GTH dear.
0like to eat this entry
contest "belog saya comel kan?"
Apr 8, 2011 | 4:39 PM | 0 beautiful(s)

Yeah :119: Nak masok kontest "belog saya comel kan?" neyh pulak love
Belog aku neyh tak comel langsung pun,just gedik nak join je neyh haa
:face42: Terimalah penjoinNan saya nihh :w:

KLIK BANNER

Syarat-syaratnya :
  1. jadi follower blog Nadd dan Tasha (WAJIB)
  2. tulis satu entry pasal contest ini dengan tajuk contest "belog saya comel kan?"
  3. paste-kan banner kat atas itu pada entry korang dan link-kan sekali
  4. tag kepada TIGA orang dan makesure dorang tau, okey?
  5. lastly, tinggalkan komen anda beserta URL blog pada entry Nadd atau entry di blog Tasha untuk memudahkan depa terbang terus ke belog comel ampa tu emoticon29
TARIKH TAMAT: 12 JUN 2011




Tag Kat :
:65: Zana
:65: Buwlan
:65: Noor Cahaya




Labels: ,



OLDER || NEWER