Welcome to Untouchable's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Links Freebies
Speak Up


this is untouchables
Hate me? GTH dear.
0like to eat this entry
New Haircut :p
Mar 5, 2011 | 9:52 PM | 0 beautiful(s)

Yahuuuu.. Lately neyh aku selalu sangat sakit kepala okeyh.. Yang power nyaa, makan panadol dua bijik tak leyh jalan kottt.. Makan tiga bijik baruu nak baikk.. Gilaaa ke hapa? Lama-lama mati sebab obses makan ubat. Hahahah. Sebab sakit kepala yang terlalu tuh, aku buat keputusan nak potong rambut lagi :p
Padahal baru jek potong okeyh.. Neyh dengaq sys aku nak potong rambut tadi,dan-dan terhegeh-hegeh nak jugak.. Haaaa.. 


Hamekk kauuu. Ampa rasa okeyh kaa? Aku potong bobcut. muahahahaha.. Tapi len sikit dari picture tuh laa.. ala-ala cemtuh.. Hahahah.. Bising si moolat aku tadi haa bila aku mms kat dya.. Pendek sangat katanya.. Aku nak try lama dahhh kottt,tiap kali nak potong tak jadi.. Hari neyh dapat ponnnn :)
Lepaih blow tuh bapak ah ! cun gilaaa. Prasann jadi muka ala-ala korea jup.. =_=' 
Lepaih dah sarung syria,balek umah, hilang dah haihh blow-blow semuaa.. Mula laaa siblings aku kata "Muka hang macam gambaq ic" .. Hahahahah.. Ntah papelaa.. Bialaaa, janji aku puasssssssssss..



( p/s : aku nak sgt tgk I Am Number 4 tuhh.. JOM !! )

Labels: ,



OLDER || NEWER