Welcome to Untouchable's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Links Freebies
Speak Up


this is untouchables
Hate me? GTH dear.
2like to eat this entry
Mascara Vibrator :D
Mar 1, 2011 | 2:01 PM | 2 beautiful(s)

Assalamualaikum ampa semuaaa.. huaaaa.. besarang laa belog aku neyh weyh.. Betapa tahap kemalasan aku dah menguasai diri neyh.hahahah. Okies,bebalik pada tajuk MASCARA VIBRATOR.. Nak promote sket neyh haaa :D


CHRISTINE DIOR vibrator mascara..

RM 35.00
FREE POSTAGE IF BELI 2 & KEATAS
PRICE CAN BE REDUCE BASE ON YOUR AMOUNT OF ORDER

*teknologi terkini.Ampa tak payah susah-susah nak tekan-tekan bulu mata dgn mascara biasa yg digunakan or tak perlu lg memakai bulu mata palsu...

*memang dijamin bagus.even aku sendiri pn guna benda ni.dan kawan aku yg bulu mata tak brapa panjang & tak brapa melentik pernah try mascara ni dan bulu mata dia jd sgt cantik

*brush dia akan VIBRATE dan memudahkn ampa untuk guna.
*boleh memanjangkn  bulu mata yg tak brapa panjang :p



Comes With The Box :D


So kalau ampa berminat,boleh PM aku kat facebook aku tuh kayh or kat sini pon xpe jugak. Add facebook aku untuk memudahkan lagi.hehehe. Meh-meh beliiiiiiiiii :D




Labels:



OLDER || NEWER