Welcome to Untouchable's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Links Freebies
Speak Up


this is untouchables
Hate me? GTH dear.
0like to eat this entry
'Kucing Tiru'
Feb 9, 2011 | 12:54 AM | 0 beautiful(s)

Salam semuaaaa.. Apa habaq ampa semua weyh ? Dah berabad aku tak dak buat pape post =_='
Renduuu kott nak buat tapi biasalah aku,keBZan tahap melampau mengalahkan perdana menteri je nih haaa.
hehehe. Padahal ? Aku surirumah sepenuh masa je. hek. Apa-apa? Engat surirumah tak bz ka? Weyhhh, lagi bz kottt. Aku dah paham skang bz nyer macam mana.

Tetiba ja malam ni aku rasa nak berbelog, sebab nyer aku nak cerita kat ampa semua hal si 'KUCING TIRU' nih or dalam erti kata lain si 'COPYCAT'. Ahhh ! Demm gila bila sebut hal nih. Gerammmm ! So aku nak la luahkan kat ampa semuaaaa.

Yang aku faham laa kann copycat nih jenis manusia makhluk, yang suka sangat nak ikot orang lain. Maksud ikot tuh pulak macam si copycat nih suka sangat nak follow style orang,apa yang orang lain suka,ahh.. Pape jelaaa. Spesis nih jenis yang tak dak attitude sendiri. Kalau adored tuh lain weyh. Ni memang nak tiru sebijik sejebon. Dahla tiruu, nak buat macam dya yang mula-mula explore benda tuh.. Geram gila dengan makhluk ceni. Lagilahh kalau kawan sendiri yang ada sifat spesis nih =_=' . Kalau nak sangat tanya je aku dari nak membontot tak tentu pasal.

Ewaahhh. Kalau aku pakai ala-ala lady gaga agak-agak spesis nih nak follow tak aku? HAHAHA. Chill lah kayhhh. Make your own attitude ! Okies,think positive and last selamat beramal. zazzzzzzz !
















Labels:



OLDER || NEWER