Welcome to Untouchable's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?
Diary About Links Freebies
Speak Up


this is untouchables
Hate me? GTH dear.
0like to eat this entry
Saket Kepala Lahh Pulakk !!
Nov 9, 2010 | 6:00 PM | 0 beautiful(s)

Grrrrr ! Little bit tension skarang nih ohhh... Awat la susah sangat nak dapat kerja yang elok2 nih haa?? Result 3 pointer pon macam tak dak erti lahh wehh !!! Semua macam nak kena pakai orang dalam  lah weyh !! Penat weh carik kerja sana sini.. Aku nak kerja yang boleh bagi aku pengalaman yang sepatotnya bukan just boleh bagi aku duet ja.. Tapi orang tak paham.. DAMN !! (Tacink sat nohhh)



Pasai benda nih aku jadi macam lost sikit lah :( Sebab aku rasa macam loser lah pulak kan.. Ahhhh !!!! takpa takpa, persetan kan tuh semua.. Sorry lah kat orang yang underestimated aku nohhh, aku sangat malas nak layan ampa dahhhhh !!! Cakap jela dengan tiang-tiang ka,pokok ka,batu ka,lampu ka.. OKEP ??
P/S ::: Wahai kerja kerja yang budiman silalah hampir dengankuuuuu...OHHH bulan aku seru hang kerja oittt!

                                                                                                                        

Labels:



OLDER || NEWER